Hemma ifrån WC#2

sitter och väntar på att maten ska steka sig själv efter första passet efter hemgången från Världscup#2!
Helgen har varit bra i det stora hela. Det blev många lopp och jag kände mig väldigt trött i går när jag satte mig på planet mot Stockholm. Det blev 2 B-finaler och jag slutade som 2 i B-finalen K1 200m. Vilket jag är nöjd med så här i efterhand. Det är väldigt roligt att känna att det är så nära att slåss om finalplatserna och veta att det kunde ha varit jag. När det skiljer så lite som det gör i kanot så blir det så mycket roligare.
Nästa helg är det dags för WC#3 i Tyskland och då kör jag bara k2 tillsammans med Fredrik Schill som jag körde med denna helgen. Det ska bli roligt.
jag lägger ut en bild på Målfotot i min b-final, då kan man se att alla 9-båtar/kanoter är inne nästan samtidigt! kul!
Jag är i den Gul-Röda båten andra från båtten! blev 2:a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0