veckans slut

Nu känns det verkligen som om veckan ska vara slut. Idag är det dock bara torsdag och vi har 2 fulla träningsdagar kvar. Idag har vi haft vilodag som känns väldigt skönt som vanligt. Inget går upp emot en dag där man bara kan ta det lungt.

Imorgon så sätter träningen igång igen och då blir det paddling. Passet kommer att bli 10/110s ett riktigt bra pass att köra k2!, Lite tränings tips ;) På eftermiddagen blir det också paddling k2 eller k1 det vet jag inte.

Känslan just nu är att det börjar närma sig slutet av detta läger men igentilgen är det ett tag kvar. Och när jag ska hem härifrån så blir jag bara hemma i sverige i 2 dagar sen drar jag vidare till Portugal och hälsar på Älsklingen som är där på träningsläger. Då blir det en vecka till med bra och skön träning!

Nu är det dax att äta kvällsfikan. Som består av grekisk yoghurt (23g Protein, 3g fett) och lite musli på det. Även 2 ägg.

Sov gott!



Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0