Tisdagen den 1/3

Då var det tisdag och två veckor av vårat 8 veckor långa täningsläger var av klarat. Denna tiden har gått väldigt fort, får se om de resterande 6 veckorna går fort dem också!

I morgon kommer lite fler av det svenska landslaget hit för att börja deras träningsläger. Runt 10 st tror jag de blir. Ska bli roligt att få hit lite fler även om det har varit väldigt lungt och skönt :)

Idag så var det dom mycket trevliga 10x4 minuterna tröskel, de var lika jobbiga som sist. Tur att jag hade med mig en oxygen bar från Proteinfabrikken.com mycket goda dem borde ni smaka!

snart är det dax för löpning får se om det blir lite längre löpning idag eller om det blir lite mer sprint inspererat!


Vill även säga GRATTIS till min kusin som fyller 20 år idag! Så Grattis Oscar. hoppas du får en bra dag!
Oscar tillsammans med Angelina Jollie! hehe




Ha det så bra så hörs vi snart igen!

Erik

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Vad duktig du är min lilla älskade kusin ;) Hoppas att de resterande veckorna går bra.

Många kramar/ Anna med familjen

2011-03-03 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0