måndag 7/3

Måndag i dag och första dagen på veckan. Dagen började med en välbehövlig frukost. 2 ägg, Protte yoghurt med musli och en lite kaffe. Riktigt fint! Sen var kl 09.00 och det var dags för första passet, som idag var paddling i form av 8x75m 5x40s och 5x75m ett bra pass men lång tid på vattnet. Som tur var så hade jag med mig som vanligt mitt protein ut i båten, detta hjälper mig mycket och ger mig mer effekt på min träning. Proteinet är ifrån Proteinfabrikken.com och heter Whey Tech. mycket bra! Efter lunchen så blev det stor handling med "Familjen" på Publix en mycket bra mataffär som ligger här i närheten. Eftermiddagen kom och det var dags för gym. Idag gick det även mycket bra där! Gick hem ifrån gymmet som ligger ungefär 2-2,5km från där vi bor.


Igår så hade vi vilodag då vår lägenhet åkte iväg till Orlando och skulle shoppa lite. För min del blev det inte så mycket men det fanns andra som slösade destomer pengar :). Hela dagen gick åt att strosa omkring på outleten som vi var på. Måste bara säga att det finns mycket roliga människor att titta på här i USA, mycket bättre än hemma :)

Imorgon börjar träningen med paddling och på eftermiddagen blir det löpning. Det var allt för denna gång!

Hörs

Erik




Proteinet jag använder förtillfället! Mycket bra och gott är det med, Mjölkchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0