Lördag och Vilosöndag!

Sitter precis och avnjuter en god frukost tillsammans med min "Roomie" Daniel Hemselius! Idag blev det Kaffe, Bagels, Yoghurt och en kanelbulle, det är ju trots allt Vilosöndag! Idag blir det nog Cocoa Beach för att bättra på brännan lite.

Igår var det lördag och den bjöd på träning Alligatorsafari och bullbjudning och sol.
Vi var på Alligatorsafari i går 45 min innåt ilandet här ifrån sett. Vi åkte Airboats vilket var riktigt coolt! Självklart såg vi alligatorer och fåglar det var riktigt trevligt. Tänkte visa lite bilder ifrån veckan och ifrån igår!

Hörs! Erik



Här bor vi! jag upp till vänster! det är vår gula bil:)



Båten vi åkte med! Den lät litegrann!


Gänget!


The first Alligater! Detta var en stor en!



Det var riktigt cool miljö!


Fick även en simmande Crock! Trippen var riktigt bra och för bara 130kr det var det värt, lätt!


Har även testat en ny paddel som är samma modell som den jag har men den är mycket hårdare och mycket lättare! Har en blid på en test paddel som jag har lånat. Så om jag ska beställa någon så ska jag göra den svensk och fin! :)


Riktigt bra paddel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0