Kul vecka!

Nu är träningen igång igen efter en liten vilohelg. Det har varit skönt för kroppen att bara tagit det lungt i 2 dagar. Focusen under mina viloperioder har varit att verkligen vila och att äta och sova bra. En vilodag som innehåller en massa aktiviteter är ingen bra vilodag för mig.

Ihelgen har det varit en Plojtävling här på The Pines Yak for a Stack! Jag skrev i förra inlägget var det var för någonting. Det var roligt, mycket fina utklädnader från varje nation var det också! Vi hade en bra ide att vara ett Amerikanskt fotbollslag, Miami Dolphins. Vilket jag tyckte var ganska coolt. Tyvärr så van vi inte :(.

Idag så har det varit ett 30s "All-Out" test i sprint gruppen. Där mätte vi Acceleration, Maxhastiget och hur lång tid det tar att komma upp i maxH och hur långt vi kommer på 30s. Det var lite intressant och framför allt kul, kännde att lite av tävlings tänket kom in och lite nervigt.

Veckan som vi har framför oss nu kommer att bli rolig. Med mycket lopp och start träning plus att vi får ett litet tillskott i gruppen i form av en Norrman. Blir kul.


Tack!
Hej


Dock inte alla från "laget"!


Stenhård! Tackar chillamedschill.blogg.se för bilderna!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mårten Ivarsen, ska han göra comeback alltså?? Säker på det Erik? ;)

2011-03-21 @ 21:08:15
Postat av: chilidog

gratisreklam alltså, tackar tackar ;)

2011-03-24 @ 05:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0