Fredag 11/3

Fredag i dag och nu är det snart helg! Helgen känns inte så speciell nu när man knappt vet vad det är för dag!

Fredagar bjuder ialla fall på två riktigt roliga pass Förmiddagen var det k2 10/110s vilket är riktigt roligt i k2. och Eftermiddagen blir det mitt favoritpass 5x50m och 5x100m mycket roligt! Då blir det k1.
Idag på eftermiddags passet ska jag testa en "ny" paddel. Den är samma modell som jag har nu bara att den är mycket lättare och mcyket styvare, vilket jag tror kan vara bra på 200m.

Annars så har det inte hänt så speciellt mycket är i Florida. Dagarna går åt till att träna och äta och vila, visst att vi kanske åker och tar en kaffe på Starbucks i bland och att vi åker till stranden eller till ett "Mall" men annars så ser dagarna ganska lika ut.

Jag har hört att det börjar bli vår väder hemma i sverige vilket känns mycket trevligt att komma hem till, kanske kan bli ännu lite varmare innan jag kommer tilbaka! Hoppas..:)

Nu väntas det lunch på ett ställe som heter Insane Burittos som ligger en lite bit bort ifrån där vi bor. Dom gör riktigt goda Burittos:)  Det är ju trotts allt bara fredag en gång i veckan!


Ha det så bra!

peace out!

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0