En månad och en dag

Nu har vi varit här i en månad!

idag är det onsdag och Solen skiner och steker på våra bruna kroppar! Sitter och lyssnar på en låt som några av våra Canadensiska vänner har gjort här på The Pines. YES heter den och den finns på youtube.com!

Idag så fyller Sofia Paldanius år men säger inte hur MYCKET hehe! Grattis!

Förmiddagspasset blev gym vilket det är varje Onsdags förmiddag. Efter gymmet så åker vi förbi ett Frukost cafe där man kan käka, ja just frukost. Idag blev det en omelett och en kopp kaffe.

Ieftermiddag blir det K4 i sprint gänget och passet blir 8x200m vilket kommer bli en riktigt höjdpunkt. Hoppas Jag i alla fall! Ikväll så blir det nog bara att ta det lungt för att få ut så mycket utav vilodagen i morgon.
Vilodagen kommer väldigt lägligt nu när kroppen börjar känna sig lite sliten och öm. 

Ihelgen blir det lång vila då vi är lediga både lördag och söndag. Skönt!

Som sagt så har jag nog bestämmt mig att köpa en ny paddel. Ska ha bestämmt mig till i eftermiddag.

Kommer lägg upp lite bilder i alla fall.

Denna blid fick bli lite mindre! hehe!!


Så här ser Paddlarna ut, min till vänster och den högra är den jag kanske ska införskaffa till min Flotta!


Anders S på väg ner för att testa lite olika paddlar, Gör allt för att hänga med oss stora grabbar! :)


En annan Riktigt bra bild på Anders S! Var tvungen! 


Tack så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att få se så många bilder! :) Hoppas att ni har det bra där borta! :)

2011-03-16 @ 22:28:29
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0