6 veckor!

Imorgon så är det Tisdag och då hoppar vi över 6 veckors strecket. Vad har hänt dessa veckor då? Ja det har ju varit en hel del träning förstås även en del sol timmar men annars så har det inte hänt så mycket. Vi har ju varit och shoppat en del i både orlando och i Melbourne. Den största händelsen har ändå varit när vi var i Miami och kikade på Miami Heat VS Huston Rockets (125-119). Självklart så var vi på South Beach vilket jag tycker är ett måste när man är i Miami.

Nu är det bara 2 veckor kvar innan jag åker hem till Sverige där jag stannar i 2 dagar innan jag drar till Portugal.
Just nu så är hela vaxholms Elit och tränar nu och jag åker dit den 18 för att sluta upp med dem och träna sista veckan innan vi drar hem till sverige igen.

Direkt när vi kommer hem till Sverige så kommer det vara sprint-testhelg. Där kommer det att testas olika besättningar och även se vilka och vem som ska köra k2 respektive k1 på tävlingarna i sommar! Ska bli kul att köra igång säsongen igen.

Nu är det dags att gå och lägga sig! Sovgott!!

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0