Sliten men "still going strong" :)

Ja sliten är jag men jag tränar på ändå. Har haft en halvddags vila på lite mer än en vecka, det känns i kroppen och på humöret. Men jag försöker ändå köra på hårt. Jag är i en sådan träningsperido nu så jag känner att jag måste. I morgon blir det dock en halv dags vila till och en välförkänt sådan.
Morgonen i morgon bjuder på Gym vilket känns som en lätt uppgift när man är sliten. Jag kan ibland tycka att ta mig ner till klubben för att paddla när jag är sliten kan vara jätte jobbigt men att gymma kan vara lite lättare, Psykiskt.
Några saker jag längtar till är först
- Midsommarfirandet i Karlskrona, Hulebäck
- Min beställning ifrån Proteinfabrikken.se som innehåller Proteinpannkaka!!
- U23 EM i Zagreb. det är lite drygt 2 veckor kvar. Ska köra K1 200 och K2 200m. Ska bli kul!
Aja nu tillbaka till tv:n :)
Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0