Hemma efter en bra uppladdning i Blekinge

Nu är jag hemma igen efter en bra veckas uppladdning inför kommande event. På onsdag morgon tidigt åker jag iväg till Kroatien, Zagreb för att tävla på U23 EM. Jag kommer att köra både K1 och K2 tillsammans med Fredrik Schill.
Midsommar veckan har jag tillbringat tillsammans med min sambo Sara nere på familjens lantställe mellan Karlskrona och Kalmar. Det har varit mycket trevligt och en väldigt bra uppladdning inför U23 EM i veckan. Jag har sälvklart tränat, både i havet och i en liten "gjöl" i Lokala Torsås. Mycket bra snabbhetspass har jag fått in i denna lilla sjö.
Allt känns väldigt bra både i kroppen och i psyket. Vilket är väldigt viktigt för mig.
I morgon väntar ett lättare gymmpass som ska väcka kroppen en sista gång innan det är dags för avresa mot tävlingen.
Lite bilder ifrån vår lilla "sprintsjö"
Små varma sjöar har sina fördelar!
Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0