Done for the week

Sitteruppklädd inför en studentmottagning, Julia Stensils tar studenten i dag! Grattis.
gottar mig även att träningsveckan är slut och någon välbehövd vilodag börjar. I helgen är det tävling och jag känner mig mer laddad än någonsin. I helgen kommer det gå väldigt fort.
Jag har haft en bra träningsvecka hittills så hoppas den fotsätter lika bra nu. Och om den gör det så kommer formen att bli kanon.
Ikväll blir det också bio, Pirates of the caribbean 4! kul!
Aja back to.. yeah Nothing!
Erik
K2 bilder ifrån WC#3
Pic: Mother Kalf (Vår Holländska vän Vincent kalf, Mamma)
Thanks Vince!

Kommentarer
Postat av: william

skönt med lite vila:D

hopaps filmen är rolig:D

2011-06-01 @ 16:32:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0