Räknar veckor

Nu var det några dagar sen jag skrev, så jag tänkte lägg in ett inlägg! ;)
SM är avklarat för detta året och det gick bra för Vaxholm och för mig.! Det blev 3 guld och 3 silver för min del. Vilket jag är väldigt nöjd med. Nu laddar jag batterierna och tittar framåt mot VM som går i mitten av augusti. Jag kommer tyvärr bara köra staffet, kanske inte låter "så bara" men för min del efter den säsong som jag har haft så är jag inte helt nöjd.. Men självklart så kommer jag att träna som tusan för att vara i bästa möjliga form.
Idag har jag verkligen tagit igen mig mellan passen. Vi har varit ute med en båt i skärgården hela dagen och legat och guppat, solat, badat och ätit lunch och mellis. Så önskar jag att alla dagarna var!
Nu tillbaka till maten och Sara!
Lite bilder ifrån SM också!
Försök på 200m
Efter försöket!
Försök på K2 200
Efter målgång på finalen på k1 200m
Så här jag gjorde vi på finalen vid målgång! Vi var ganska överlägsna!! Petter kastar iväg paddlen som ett spjut innan vi har paddlat över mållinjen!
Glada blev vi!
Tack!
Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0