Jönne

Imorgon åker jag och Petter Öström till Jönköping för delta på VM lägret. Vi kommer bara vara där i 3 dagar då vi känner att vi gör mer nytta hemma på träningen. Men vi vill ändå ner och hälsa på resten av landslaget.
Under början kommer även 3 st danskar att delta på vårat VM läger. 3st sprinters ifrån Danmark. kul att köra lite med vårat grann land ibland :)!
ser fram emot att åka på VM mer och mer nu. I början var jag lite besviken på att jag bara skulle köra stafett men nu ska det blir roligt att åka. Det kommer fler stora tävlingar..
Var och badade i dag för andra gången i år, jag är ingen badfantast. och på köpet så fick jag en stukad stortå också. tackar för den!
så e det, när man ska göra saker som man inte vill så går det oftast åt skogen. för min del i all fall!
hörs
Erik

Kommentarer
Postat av: oscar

Bara kör stenhårt & visa dem!

2011-07-30 @ 00:25:30
URL: http://www.australienoscar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0