Hemma igen ifrån U23 EM

Nu är jag hemma igen efter nästan en hel vecka i Zagreb. Det har varit en av min bästa tävlingar någonsin. Inte bra för att jag tog hem GULDET på k1 200m utan att loppen jag har gjort har varit riktigt bra.
Väl på plats i Zagreb så har det varit ganska jobbigt mentalt, lång väntan nervösa stunder men allt det har väl en roll inom idrotten och kanske det som gör den så speciell.
Nu har vi knapt en vecka innan SM börjar och det är bara att ladda om till dess. Så får vise hur det blir, Förhoppningsvis blir det också kanon:)
See ya!
Målgången på Finalen!!!
Jag på Pallen!!

Kommentarer
Postat av: Tommy&Lotta

GRATTIS



önskar Lotta o Tommy

2011-07-05 @ 15:39:24
Postat av: Linda

Bra jobbat och fin marginal till de andra! :)

2011-07-07 @ 20:52:57
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0