Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen efter en mycket bra semester.
Vi landade på Arlanda i lördags morse kl 6. Nu är det måndag och allt är tillbaka till normalt igen. inget mer bada eller sola, inte heller någon god mat nere vid stranden. Det som händer nu är träning, träning och åter träning. Nu gäller det att köra hårt på den fronten för att orka med vårlägret i feb.
Träningen för mig började redan samma dag som jag landade. Har redan betat av 4 pass sen jag kom hem.


På onsdag så åker jag och Sara till Hudiksvall för att hämta hem kisen som har varit Hemma hos Saras mamma över jul. På torsdagen så drar vi direkt till Falun där jag ska göra polishögskolans fystester. Tror det kommer gå ganska bra, hoppas det i alla fall.

Annars så ser vekorna ut som vanligt. vilket känns ganska bra. Jag är verkligen en sån som gillar "Borta bra med hemma Bäst".

Just nu så längtar jag extra mycket på att få paddla igen. Det börjar kännas att det inte är så långt borta. Ska bli kul.

Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0