Lördag 29/1

Första månaden snart avklarad av 2011! tiden kommer gå fort detta året. mycket planerat och det kommer läggas till saker allt eftersom.

Vad händer då sissta helgen i januari 2011? jadu om jag visste det. Just nu så håller jag på att städar och fixar. Har varit nere på klubben och kört ett Paddel-maskins pass. har även ätit lite.
ikväll så kanske det blir lite bio, the tourist om jag har tur. Även en liten god middag kanske ska lagas.

Vad bjuder första veckan i Februari på då? Det är lite mer planerat än helgen. Måndag blir det träning. Tisdag så kommer min pappa upp på besök. Han ska hjälpa oss att sätta upp tv:n på väggen och måla om i storarummet. Får se hur länge han stannar. Men annars så består dagarna av hård träning, försöka komma i form till vårlägret som närmar sig med stora steg.

Nu blir det åter till städandet och kaffet!

Peace out!

Erik







Sponsor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0