Torsdag 10/2 - Halvdagsvila

Hej!

Idag blev det halvdagsvila för mig. Det har varit en väldigt hård och bra vecka för min del!

För att summera dessa veckorna som har varit sedan jag kom hem ifrån thailand så måste jag säga att dem har varit väldigt bra! veckorna har innehållit ungefär mellan 12-14 pass i veckan och dom har varit välplanerade och bra genomförda.

Det känns bra att veta att jag är bra förberedd nu när jag ska åka på vårläger, träningsmässigt.

Det som återstrår innan jag sticker är att fixa mig en ny frisyr, inhandla det som behövs, en lite återblick på klubben på lördag där det blir kanske en liten middag med resten av gänget och klubbmedlemar. och så även spendera mycket tid med Sara!:)

hörs

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0