Måndag 7/2

Redan en vecka har gått på februari 2011! Och om en vecka åker jag till Florida på läger i 8 veckor. Ska bli riktigt skönt!

Idag ska jag även gå och hämta mitt Paket ifrån Proteinfabrikken.com! första men inte sista. Ska bli kul och se vad dom kan ha skickat med för kul. lite reklam artiklar kan jag tänka mig.


Snart är det dax för lunch. Kom hem ifrån träningen för en timme sedan. Brukar vänta med att äta efter träning så att det inte blir direkt efter. själklart så äter jag ett litet mellis men inte någon lunch. Mellisen i dag bestod utav Keso+Sweet chili och rostad lök blanda det. Godare, proteinrikare mellis får du leta efter! mumsigt. Lunchen blir det Benfri fläskkottlet och ris. jumjum!
 
ska fotta mina prylar ifrån proteinfabrikken när jag har hemtat dem!

Ha de så länge

Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0