Lite nya bilder! och annat.

Söndag i dag! idag har vi haft vilodag, kanske känns som att vi har vilodag ela tiden men så är inte fallet. Det är typ dem dagarna jag orkar skriva något. Idag har vi varit på Melbourne beach och solat och badat vi var även på Melbourne Mall och shoppade lite lätt.

Nu på kvällen har vi varit och käkat middag hos en familj som min gode vän Christian Svanqvist känner väl här i krokarna, mycket trevligt var det. Alla var inte där men 5 utav oss var. Det är mannen i hushållet som vi planerar saker vi ska göra när vi är här.

Han har lite saker planerade för oss så som att vi ska åka ut med deras båtar och han skulle se till att vi fick följa med och åka polisbil, när dem jobbar! och vi skall åka och skjuta pistol på en local gun range. Mycket trevlig familj. Det var lite fler saker vi hade planerat med jag kommer inte ihåg allt:)!

Igår var vi ute och fottade igen ska lägga upp lite bilder, vi var även på restaurang som heter Texas roadhouse där man kunde beställa så mycket kött du ville, NICE!

Bilderna då!






Självklart så har jag tagit bilder UTAN glasögon, precis som Pappa vill!







Det blev fina bilder! tackar vi B.B för!

peace out!

Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0