dagen före dan!

tjoflöjt!

Imorgon kl 10.00 så lyfter planet till Florida! känns nice att kommer bort från kylan och över till värmen. Bara att få paddla på vattnet igen ska bli riktigt kul, även att få träffa dem som man inte har sett på hela vintern.

Sissta passen i sverige är avklarade och jag känner mig mer än förberedd. skönt att jag har lagt ner mycket tid på träningen i höst och vinter.

I lördags så var det Gala kväll på klubben! Jag fick pris som "årets klättrare" vilket känns kul. Under hela förra säsongen gick det bara bättre och bättre, får hoppas på en minst lika bra säsong i år.!

tänkte lägga ut lite bilder på sissta paddle-maskins passet, för nästa bild jag lägger ut kommer vara ifrån värmen i Florida.!











Tackar för detta! nästa upplägg, Florida!
Puss hej!
Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0