Veckorna går fort

Nu går dagarna på fort och VM närmar sig. Jag känner att kroppen börjar komma i form och jag börjar känna mig redo!
Nu har vi bara lite mer än en vecka kvar med träning sen så bär det av till Ungern och VM. Det ska bli riktigt kul och speciellt när det är 50 000 på läktare som skriker. En helt annan upplevelse inom min kanot karriär.
Idag har jag lagt en ny beställing till Proteinfabrikken.com, både till mig och till min kusin Oscar som är i Australien och pluggar. Han har äntligen bestämt sig för att få lite muskler! :) hehe
Pappa och Mamma har köpt sig en ny bil också. Vilket inte bara glädjer dom utan det glädjer mig också :)
Tack!
Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0