Vilohelg!

Sitter och avnjuter en Lördagsfrukost kl 10.15.
- Kesella
- Musli
- Ägg
- Light Lemaonad

Det är riktigt skönt att det är vila hela heglen, kännde mig rätt sliten och trött nu på slutet. Och helgen ska verkligen bli vilohelg. Har inget inplanerat mer än att sola och bada lite kanske.
Idag så ska vi dock iväg en en trevlig aktivitet kallad Progressiv Dinner. Det är en sak som dom började med förra året här i Florida. Det går ut på att man ska åka runt till olika familjer och ser hur dom bor och har det i USA. Och så äter man middag hos dem. Börjar hos en familj där dom bjuder på drinkar och lite tilltugg, En familj där dom bjuder på Förrätt och en familja där det är huvudrätt och så vidare tills när man har ätit en hel middag.
Ska bli kul.

Idag åker även två utav Sprint-gänget hem. Det är Anders Svensson och det är Fredrik Schill. Tråkigt att de åker hem tidigare än oss andra men så kan det vara i bland.

Lite bilder ska jag också lägga ut så har tagits under de 6 veckor jag har varit här.


Vi var och shoppade i hos några bekanta där mannen i huset är Försäljningschef för Qviksilver!


Vi har varit och ätit på Texas roadhouse några gånger! Mycket bra, mycket kött!


Och så kommer vi till mitt favorit nöje!, Starbucks där jag är minst en gång om dagen. Beställer En medium regular coffee whit room for milk kostar 13,31kr Pris värt!


En annan dag på starbucks! Nice.


Jag och Sofia Paldanius vid kanoterna!


Jag och Jacke på, Ja starbucks! hehe!

nu blir det inte fler bilder för denna gången hörs och syns!

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0