snart dax för hemgång!

Tack för alla som har tittat på min film som jag la ut för 3 dagars sen. har haft runt 130 som har tittat på den på 2 dagar och det är ju roligt!

Nu är det snart dax för mig att lämna Florida och åka hem igen. Visseligen är det 8 dagar kvar men det märks på både mig och alla runt omkring mig att det börjar närma sig. Men som sagt vi har 8 dagar kvar av väldigt bra träning och skönt väder! Det kommer inte vara hela världen för mig att åka hem till sverige, kommer bara vara hemma i 3 dagar sen bär det av till Portugal för att köra en vecka med mina trogna träningskompisar ifrån VKS-Elit! Och själklart för att träffa Sara en vecka tidigare!

Lägret här i Florida har varit väldigt bra. Inget specielt att klaga på allt har runnit på som vanligt. Skilnaden har varit att det har varit varmt väder hela tiden som kanske syns på min fina färg när jag kommer hem!

just nu så ligger jag och vilar innan jag ska köra 3x200m MAX nu på eftermiddagen. Får se hur kroppen reagerar på något sånt, det känns ju väldigt bra nu i alla fall med formen och dyrligt!

vad gör jag för att ladda upp för ett max-lopp då? Jo, jag ligger och vilar, gör inget ansträngande alls. Dricker mycket vatten och äter bra. laddar upp med det jag behöver i form utav kosttillskott (Proteinfabrikken.com) så som protein, och bars och annat. självklart så blir det att jag laddar hela dagen för ett sådant tråningspass/lopp!



Jag laddar inför k2 200m på EM i Spaien -10

/Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0