Snart dax att packa!:)

Nu är det inte långt kvar på min visstelse är i staterna. Det märker man när man börjar säga, det var sista 30s testet eller nu är det bara 3 paddel pass kvar! Det känns skönt att vara på väg hemmåt. Det känns som att 8 veckor är en lång tid och att vara med samma människor och bo nära varandra kan ta slut på ens tålamod. Snart dax att packa, har redan börjat. kännde att om jag inte packa nu så kommer jag börja med det 2 timmar innan och då kommer jag inte få med mig allt hem. Men jag tror inte det ska vara några problem med att få med sig allt.

Hoppas att det jag har gjort här i Florida, träningsmässigt är bra och att det har gjort mig snabbare och starkare. Det känns som att alla pass som jag har utfört här har haft ett syfte och att det har varit ett bra tänkt bakom. Så nu bär det snart av hemmåt och då ska vi se hur bra det verkligen har varit här i Florida.

See ya at home!

Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0