Illamående

Dagen har börjat och första passet är avklarat! Det blev ett lite hårdare pass än vad jag hade väntat mig. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig men nu mår jag lite illa! kanske blev så att jag drog på mig lite syra och då kan man lätt bli illamående.

Sista veckan har jag gått bäldigt bra i kanoten. Känns som jag är väldigt förberedd inför årets tävlingar. Förra åters läger tid blev 3,5 vecka i portugal i år så kommer det bli totalt 9 veckor så det skulle vara konstigt om jag inte är mer förberedd i år! 

Nu är det snart lunch idag blir det kyckling med spenat och stekta görnsaker + keso. en mycket god kombi!

hörs!

Erik 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0