Hemma igen!

då har jag varit hemma i lite mer än ett dygn. Kroppen är trött och utmattad och jetlaggad men ändå ger jag mig ut och tränar! :) Idag har det blivit Gym och löpning. Rätt skönt faktiskt att få andas lite frisk luft när man är ute och springer. Även skönt och känna att man är tillbaka i det vanliga sköna klubbgymmet.

I morgon är det söndag och första paddelturen. Jag och Daniel Hemselius, My former roomie ska ut en sväng på det böljande blå. Hoppas att man inte dör av kylan i vattnet bara. I morgon efter lunch så kommer min Far upp till vaxholm och hälsar på skönt att träffa lite av familjen innan man åker igen. För på måndag bär det av till Portugal för ett kort läger tillsammans med Sara och resten av VKS-Elit! Kul, Kul!

Hörs och syns!

Erik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0