Hem Hem Hem!

Imorgon så är det dax att åka hem igen! Alla sakerna är inhandlade och packade. Det som återstår är ett gympass och sen sticker vi. Jag kan ärligt säga att jag längtar hem. Har varit borta i 8 veckor och visst det är långt men det har varit "king"!

USA är ett land som jag verkligen hoppas få se igen, kanske redan nästa år! Billigt, varmt, gästvänliga! det är Florida för mig. Självklart så har paddlingen varit överlägsen och träningen i det stora hela har varit riktigt bra.


Paddelvatten! jag och Marcus Oscarsson var ute och fiskade.


Riktigt nice!


Våra Polare, var med på nästan varje pass! Delfinerna!


Det har blivit en del bio-film! 7 filmer, en är borta på bilden. The Eagle


Har inskaffat en AG79 Keps också! Mycket fin!

Det har blivit en del saker inhandlade som tex, En del T-shirts, skor, linnen paddel, keps!

Måste säga att jag är nöjd! har även kommit ner till tävlingsvikten vilket är väldigt bra! fort kommer det att gå!

ha det bra!

See ya!

Erik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0