Dagarna går!

Hej hopp!
Dagarna går fort även här nere i Portugal. Nu har vi bara 3 träningsdagar kvar. Träningen so far har varit väldigt bra, paddlat, sprungit, gymmat. allt i en ända stor träningssymbios :). Det är skönt att träna med sina närmaste träningskompisar igen man vet var man har dom och det gillar jag.
Bästa med Portugal måste ändå vara att jag inte behöver laga ett enda mål mat medans jag är här. Det är ett stort plus. Liten nackdel är att det kan vara ganska strömt i vattnet där vi paddlar.
Just nu håller jag på med en liten film, över dom träningsdagarna jag har här nere. Får se hur den blir.
nu är det dags för kvällsaktivitet :) hörs!
Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0