Träning det är kul.

Nu har jag varit igång 3 dagar efter mitt uppehåll från VM. Jag känner, trots väder att det är riktigt roligt att träna. idag ahr jag varit ute i K2 med Petter. det var riktigt trevligt och jobbigt.

just nu sitter jag framför tv och väntar på att klockan ska gå. i dag så ska jag faktiskt jobba igen. det var ett tag sen jag gjorde det. det ska bli kul. skönt att göra nått annat emellanåt. kan rekomendera att om du tränar riktigt mycket så bör du ha något annat att göra emellanåt. Man behöver något annat att tänka på.

Pratade med tidningen hemma från karlskrona idag. Det var bra. Skönt att någon har hör hur det går för mig och roligt att det kommer ut i tidningen.


Ha en trevlig dag!

/Birre





Kommentarer
Postat av: LOTTA O TOMMY

Grattis 21-årsdagen

Önskar



LOTTA o TOMMY

2010-09-03 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0