Träning, avslappning, jobb, träning, äta, sova

en ny dag är i sitt esse! sitter just för tillfället och ansöker till polishögskolan. får se hur det går. förra gången så kom jag inte vidare.

början på dagen har varit och jag har klarat av ett bra gympass en god lunch och avslappning framför en film. snart är det dax för jobb och där efter träning igen. förhoppningsvis så kommer det vara mat på bordet när jag kommer hem och där efter blir det sova.

jag var också och lämnade in mina Oaklys på optikern idag. det har börjat lossna lite färg från dem. så det får dom fixa tycker jag.

snart är det dax för höstregattan och jag är laddad. tänker inte lägga av med den tunga och explosiva träningen förrens efter tävlingen. kanske inte äns då!

fick reda på att vi ska få upp lite besättnings båtar hit till vaxholm, nu när vi är så många som kör här nu.

i morse var vi 8 herr seniorer. det var Jag, Petter, Pelle, Christian, Jörgen, Björn, jacke och Daniel.

det var kul att se!

ha de bra

/birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0