Söndag!

Godmorgon!

vaknade precis upp av att katten började kraffsa på dörren, hon ville att jag skulle gå upp!

idag är det söndag och vilodag! det blir skönt. har haft en slitsam vecka med mycket träning och arbete. den har varit bra men lite slitsam. idag ska jag och min flickvän in till sockholm och kika lite. kanske äta något, ta en fika och bara ta det lungt. i morgon så blir det träning och jobb. likadant på tidag och torsdag. sen på helgen blir det tävling. Sista tävlingen på året känns skönt.

igår var jag och Svanken och Jörgen i stockholm och bokade tid för min tattoo. jag fick tid redan den 21:a veckan efter Höstregattan. Det ska bli riktigt kul att äntligen få göra den. jag har bestämmt mig för länge sen att göra denna. Nice!

nu blir det frukost och sen bär det av till stan!

ha det bra!

/Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0