Sista tävlingen!

Då var sista tävlingen för denna säsongen avklarad! Jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Jag van k1 200m och k2 200m. det var mest det jag körde. så det känns ju bra. kul att vinna sista tävlingen för året. kul.

Var nere på klubben i morse och sålde min kanot. jag har beställt en ny som kommer nu i mitten på oktober. Det känns rätt bra.

har även varit och röstat i dag. tyvärr så säger jag inte vad det blev. hehe

snart är det dax att sticka ner till gymmet. känner mig taggad att gymma lite. det ska bli skönt.

ha de bra så länge!

/Birre


Bye bye my friend! (kanoten).!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till VINSTEN! Både på K1 & K2 på Höstregattan, Känns väl alltid bra att vinna.

/Kalle K

2010-09-19 @ 15:56:25
Postat av: Tommy&Lotta



Hej



Grattis till vinsten.



Lotta o Tommy.

2010-09-19 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0