Måndag!

Idag så blev det en liten sovmorgon. vaknade kl 9, frukost och sen ner till klubben för att gymma. det blev ett riktigt bra gympass. imorgon så blir det paddling ska sen va det blir för pass kanske nogåt lungnare, kanske k2. men vi får sen.

idag ska jag jobba lite på kastellet. så det blir inte mer träning i dag. men det gör inget.

imorgon så ska jag faktiskt göra min andra tattoo! det ska bli riktigt kul och spännande! jag kommer självklart lägga ut bilder i morgon! är spänd!!

det har blivit dåligt med bilder men det kommer. håller på att ta några olika så jag har.

på fredag så bär det av "hem" till karlskrona. det var ett tag sen det var hemma på riktigt. men det kommer allti vara hem. hälsa på mamma och så gå på loppis och kika. även titta förbi på torpet och fika lite kanske. ;)

aja nu är det dax att fortsätta att städa. man måste ju göra det också!

/Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0