K4

idag var det väldigt kallt nä jag åkte ner till första passet för dagen. som tur var så var första passet gym i dag. Nice! gymmet gick bra, kände mig stark som vanligt :P.

vi har varit inne på djursjukhuset i dag med vår kisse. hon har fått en liten ögon inflamation men det är ingen fara. hon får ögonsalva nu! nä vi kom hem så var det en stund på sillis eller truttis som Svanken säger, FEL. efter det blev det lite samkväm i soffan innan andra passet.

Andra passet blev ett K4 pass med jag i första brun Petter i andra och Christian i 3:dje och Jörgen sisst. det var riktigt kul och det gick fort. det blev 15 100m i max fart. jag var helt slut efter det.

på kvällen har det blivit storhandling i Arninge, Tack för lånet av bilden Svanken!!!

och nu är det dax att sova. Ny dag i morgon och nya friska tag!!

Nattinatt

birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0