Hej

Äntligen hemma efter har jobbat i 3 timmar! hehe! det var väl rätt ok. imorgon så är det dax att prata om framtiden tillsammans med förbundskaptenen för svenska landslaget. jag vet inte riktigt hur den är men det löser sig nog.

jag var inne och tattuerade mig i går. den blev väldigt bra, tycker jag!

det kommer även vara träning i morgon, som vanligt så klart. det blir bra. var ute på ett bra pass idag i k1 det gick riktigt snabbt. det blev lite syra för mig och mycket för jörgen, han kräktes som tusan. "kul" att se kan man väl säga. kul att någon tar ut sig till fullo.

på fredag åker jag och sara och kisen till k-na och hälsar på mamma och släkt. det ska bli skönt att komma hem en liten stund.

snart kommer nog min nya kanot. det ska bli riktigt kul och skönt att få sin nya båt.

aja time to relax resten av kvällen!

bye/Birre


tattoo!!!

Kommentarer
Postat av: oscar

skitsnygg! fler på g?

2010-09-23 @ 15:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0