En Heldag!

Idag har det verkligen varit en Heldag. Dagen har gått väldigt långsamt, inte för att det är något negativt men.
Det började med den sed vanliga morgonträningen kl 9. Den bestod av ett riktigt tungt ryggpass i gymmet. Efter det var det frisören och fixade mig en ny frisyr. Sen var det lunch då tittade Christian, Jörgen och Daniel förbi, lite tv-spel senare blev det en kaffe i bryggeriet. Då kom Jörgen på att det var dax att börja bygga på hans projekt, En bar. Så vi åkte till Byggmax och köpte 28m regel, skruv och vinkeljärn. sen var det bara hem och fixa och trixa i några timmar. Vi kom väldigt långt på bygget i dag men som alla hantverkare så slutade vi vid 4:a började kanske vid 2 och då har vi några pauser där emellan. Sen var det dax för eftermiddagspasset. Det blev ett paddelpass i K2. riktigt kul. Sen tog jag cyklen hem lagade middag, åt och sen bar det av till nästa aktivitet. Aktiviteten var ett kalas hemma hos sandra hellgren och daniel, tack för den goda fikan. nu sitter jag här och nu ska jag snart sova. ska bara säga att jag var tvungen att titta på Kungarna av Tylösand....Vilka jävla puckon!!!!!

Godnatt!
Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0