vila! nice.

idag har jag äntligen vila i 1,5dag. Morgonen började med gym. ett grymt ryggpass som redan känns. efter det blev det lunch och lite vila. senare bar det av till cafe silltruten ner i vaxholm. där satt jag och spelade kort med några vänner i några timmar. en skön avslappnad förmiddag. eftermiddagen bestod av tv-spel och fika då det var kalas hemma hos min sambos kompis. nu på kvällen har jag precis avslutat filmen Robin Hood. en riktigt grym rulle!

imorgon kommer min kanot. Då har jag den i mina händer! jiippiii!!! fotar och lägger upp bilder i morgon.

dax att sova klockan är ju ändå 22:34. då har jag ändå varit uppe för länge hehe.!
godnatt.

Erik

ps nu är det minus uten -1,2 grader! blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0