Träning alltså!

Sitter just nu och tittar lite på tv efter dagens utmaningar. dagen har varit ganska stillsam men ändå har jag hunnit med en hel del tycker jag. började dagen med att träna. det blev paddling i det väldigt blåsiga vädret. passet blev ändå väldigt bra. efter det så blev det lunch hemma hos Christian och jörgen. efter lunchen blev det ett stort bullbak, det är ju ändå kanelbullensdag! timmarna gick och snart var det träning igen. eftermiddag spenderade vi i gymmet och det blev rygg!!

efter gymmet blev det middag tillsammans med  Pete the meat. gott var det! efter lite tv-spel så gick petter hem och jag och sara tog en lite promenad. har precis svarat på 12 frågor som några killar på gymnasiet ville att jag skulle svara på. det gjorde jag så klart! det var ju till deras projekt arbete så, klart jag är ju en hyvens kille!!

i morgon blir det träning och kanske lite annat smått och gott!.
på torsdag kommer Mamma och då blir det We will rock you (Queen) musikalen! NICE!!

godnatt!
Birre



ojojoj! så stor kan man inte bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0