skitgubbe

skitgubbe får nog bli det ord jag beskriver dagen med. På förmiddagen i dag så blev det en vända på Cafe sillis i vaxholm. Det blev som ni nog förstår ett par patier skitgubbe. Jag, Petter och Eve satt i ungerfär 2 timmar och spelade. Jag vann alla gånger utom 2. Petter blev skitgubbe flest gånger. hehe! skitgubb, skitgubbe, skitgubbe!

idag var vi ute på denna veckas första besättnings pass. Det blev k4 i dag. ett bra pass tillslut. på eftermiddagen blev det k1 ett återhämtnings pass. i morgondagen drar det igång med två hårda pass. får se hur kroppen svarar på det. Det brukar vara ganska lungt.

idag bokade jag en bil till den 5 december. då kommer pappa hem ifrån Somalia förgått. Det ska bli skönt att få hem honom! hoppas att det inte blir någon snöstorm under den helgen. det har ju trots allt börjat bli minusgrader på nätterna. inte kul.

aja dax att käka lite och sen blir det sängen!

bye bye!
Birre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0