kyla, inget vatten osv.

Vaknade idag då det bara var 0,7 grader ute. för kallt! men det hindrade inte oss för att åka ner till klubben föra att paddla. nä jag kom ner till klubben så fanss det inget vatten i huset. det har blivit en läka i vaxholm så halva vaxholm är utan vatten tills i morgon lördag. Men vi stack ut och paddlade ändå! jag känner mig lite krasslig i halsen så jag får se om det blir mer träning i dag.

på söndag kommer min nya kanot att landa i mina händer. det kommer bli fett nice! hoppas att den är som jag vill att den ska vara ;) hehe!

ikväll så blir det en liten aktivitet för ovanlighetens skull. det kommer att bli laserdome! fett. kommer äga upp alla! eller?

det får vi se i morgon.

ha en trevlig fredag.! tjoho!

/Erik

från förra året! hoppas det dröjer med snö här. uppe i hemavan och luleå så har snön kommit.! segt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0