En sån dag!

Sitter och slappnar av efter en liten myskväll på Vaxholmsbion. Det var Gustaf frödinge kväll. lite sång och musik, trevligt var det.

känner mig ganska sliten i kroppen i dag. Har varit bra med träning de senaste dagarna och det känner jag. Det blev första löppasset för säsongen i dag. det funkade ganska bra faktiskt, lite seg var jag väl kanske.

Imorgon så blir det ett svenska test på polishögskolan för antagningen till just polishögskolan. får se hur det går. efter det kommer nog dagen fortsätta som vanligt. det jag vet är att jag ska bjuda gänget på middag i morgon. får se va det kan bjudas på. har inte bestämmt mig än.

pratade med Nelo idag och undrade när min kanot kommer. Har inte fått något svar äm men förhoppningsvis så kommer dem om typ 2 veckor. NICE! ny låda alltså!

dags att käka något ha det gott!

Birre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0