Dagarna går!

Glömde att skriva igår, Sorry!

Dagarna går så fort fattar inte vart tiden tar vägen.. Nu har jag ialla fall fått min nya kanot och den är as snygg!
Jag ska ta bilder på den i morgon som jag ska lägga ut. Har inte kunat ta några bilder i dag för det har varit ett sånt piss väder! blåsigt och bara blä.

har tittat på en del film på senaste. Idag blev det Daybreakers. En vampyrfilm. en utav de bästa jag sett faktiskt. det är en av mina favorit genre.

var nere i nyköping i går och hämtade Christians kanot ifrån krocken efter VM. Den var rätt schysst om jag jämför med de andras. Anders svenssons kanot var typ i 6 delar och så såg typ alla ut. Det var hemskt att se. tur att min kanot inte kom till vm utan att jag fick den nu. skönt!

Snart kommer pappa hem ifrån fjärran. det var ett tagsen jag såg han. det har ju bara varit små visiter men nu så kommer han hem för gott. nice.!
och bara någon vecka efter hans hemkomst så bär det av för familjen till Thailand! skönt känns som välbehövlgt.

nu är det dags att sova!

godnatt!

Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0