Träning efter ryggproblem

Idag har jag varit ute på mitt jobb här i vaxholm. det blev en heldag med jobb i dag. Ganska skönt faktiskt!

när jag kom hem ifrån jobbet i dag så gick jag ut och löpte. Det känns riktigt bra i ryggen och den krånglade absolut inget. Jag gav verkligen allt och den höll ihop. Nice!

imorgon tänkte jag gå till gymmet för att känna lite på vikterna igen. jag kommer att ta det lungt och jag kommer inte köra någon rygg.

pratade precis med min vän Vincent Kalf ifrån Holland, Han kommer hit om 1 eller 2 veckor. Inte riktigt bestämmt än. Det skulle bli riktigt roligt att ha honom här och träna med honom i någon vecka.

då va det dax att är kvälls proteinet som består av Lätt kesella och bär. en trevligt kvällsmål!

Godkväll

Erik



Från EM i spanien i sommras! Petter i sängen!

ifrån U23 EM i Moskva från i sommras!

Varmt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0