kallt är det!

Nu märks det att det börjar bli vinter. Det är kallt hela dagen om. Ganska trådigt att gå ut att träna på morgonen.
Men jag gör det jag måste göra! och det är att träna what so ever!

Sitter och tittar på Iform med Anna Ankan. Vet inte om jag tycker att det är vettigt. Det är lite väl mycket "hälso kör" inte så mycket träning och verklighet. Men jag tycker ändå att kostupplägget är bra.

I morgon kommer en vän ifrån Holland. Vincent Kalf heter han och är Hollands bästa sprintkanotist. Tyvärr har han inte en chans hos oss här i vaxholm! Men det blir kul att han kommer!

Imogon bitti är det paddling på morgonen och Gym på kvällen. Passen, ja dom säger jag inte.!!

puss Hej!


Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0