Fint väder!

Vaknade upp idag utav att katten stångade mig i ansiktet! ganska trevligt sätt att vakna på, någon som bryr sig att man ska gå upp på dagarna.

Idag är det de sämsta vädret på länge! det snöar blåser regnar och är allmänt piss. då är det skönt att ha lite ont i ryggen för man vill ju inte gå utanför dörren i dag.

Visst är jag sugen på att träna har varit ledig i 3 dagar nu och är redan sugen på att köra igång!

jag tror däremot att det är slut på paddlingen varje dag nu ialla fall! det blir nog bara kallare och kallare nu. tur att vi har startat inomhus träningen nu då! det är riktigt kul.

aja nu ska jag faktiskt iväg och handla i arninge! Mat alltså!!


puss hej!

/Birre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0