Efter en trevlig vecka

Det har gått några dagarsen jag skrev något, men jag har faktiskt haft saker att göra. Efter 11 dagar så har våran hollendare åkte hem till, just holland och Amsterdam. Det har varit kul i det stora hela och har haft han här. Vi har tränat bra och haft roligt. I går avslutade vi veckan med att käka middag på en restaurang i vaxholm. Och senare så gick vi till bryggeriet. 

Idagarna har det snöat och blivit riktigt kallt. Det ligger mycket snö och det är runt 7-8 minus grader. Isen ligger och det blir svårt att få ut kanoten på vattnet.

Idag så vaknade jag upp av att Petter Öström och Evelina Menning kom kl 9 med första advent frukost och nya nr av tidningen Paddling. Gissa om jag var med i den, JA. vi blev fotograferade för tidningen för mer en en månad sen, och nu kom den. Det var väl bra bilder.

Tack för frukosten det var NICE!




8 chins!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0