SM, so far!

Hej!

Idag har den viktigaste distansen avgjorts på sm för min del, k1 200 meter H22.

Under dagen så har det varit nervöst, laddat och kul. började dagen med försök på k1 200m. det känndes riktigt bra redan från första start, kände mig explosiv och uthållig. även mitt mellanhit gick bra, jag vann både försöket och mellanhitet. nä det sen var dax för finalen så blev det mer nervöst. jag var mycket laddad inför detta lopp. jag ville verkligen ta medalj och det gjorde jag. det blev ett silver för mig på k1 200. före mig var tränings, klubb kompisen Petter öström grattis till honom som tog sitt välförkänta sm guld på distansen. vi tog även guld på k2 200 meter lite senare på dagen.

jag är mykcet nöjd med dagens resultat och förhopningsvis så blir den en fortsat bra sm vecka för min del.

mina resultat hitentills:

Måndag: k4 500 meter GULD
Tisdag: k2 500 meter Fyra
Onsdag : k1 200 meter SILVER
               k2 200 meter GULD

imorgon torsdag så blir det k4 1000 meter H22.


/Erik
FOTO: Madde Tingström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0