läger del 1

Då var första dagen av lägret av klarat. känns bra i besättningarna. körde 10x100m max med stilla starter + promenad i dag på förmiddagen. på eftermiddagen så blev det, lyssna nu, 4x500  fart 4. de ni! bästa händelsen idag var: när vi gick förbi sussane´s bil så var den öppen, tittade i täningslåset där satt bilnycklen. brevid på sätet låg plånboken och i baksätet låg alla seniorer och juniorenas pass. riktigt typiskt. :)hehe

det kommer bli tuffa veckor för mig framöver. denna vecka är det läger fram till tisdag. sen åker vi till Moskva och kommer hem den 2:dra direkt när jag landar så ska jag sätta mig på ett tåg till jönköping. där är det VM läger fram till den 6:e. efter det så ska jag hem vila någon vecka och sen bär det av till VM. it´s going to be awesome!

I morgon blir det uppgång 0730 paddlin 0830 det blir fett.!

ha de bra /Erik



förra året innan SM


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha skönt att Susanne har sådan extrem kontroll :)

2010-07-23 @ 23:26:43
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0