K4 och pack dax

Hej.

Idag började dagen med ett fotografering av k4:an, bilderna blev riktigt bra! vi fottade även i går men då var det k1 som gällde. vi körde själv klart ett pass när vi ändå var ute ;) det blev 8x100m max! jäklar va det går undan:)!
Nicklas persson visade sig även ute på vattnet i dag. han har kört varje morgon pass hela veckan. riktigt kul att se han!

Nu ska jag ner till klubben och köra k2 med Björn. för er som inte vet så ska han och jag köra på u23EM i Moskva. distansen K2 500m. kan bli riktigt jobbigt men kul:). jag ska även köra k2 200m tillsammans med Fredrik Schill. www.chillamedschill.blogg.se. kika!

Ikväll så ska vi packa alla kanoter till SM. släpet går i morgon bitti upp till luleå. det blir en himla massa kanoter som ska på släpet. ungefär 4 k4:or kanske 10 k2:or och ett antal k1. ska bli lite kul att packa dem det är en bra känsla när det är dax för SM.

Känslan i kroppen är riktigt bra. har fått in mina gympass denna veckan och även min överfart in för nästa vecka. det kommer att gå undan så se upp!!.





Bilden tog pappa när han var uppe i vaxholm förra veckan!! hemma från piratjagandet;) tack pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0